9 Ocak 2009 Cuma

40binlikten Nostalji

Geçtiğimiz aylarda CD arşivimde yaptığım çalışmalarda geçmiş yıllara ait pek çok demiryolu video ve fotoğraflarıma ulaşmıştım. Bu videoda aralarında idi ama videoda ne olduğunu yeni fark ettim. Çocukluğum İzmit çarşısından geçen 40binliklerin şarkılarıyla geçti. 40 binliklere ait başka bir videom daha var ama bunun kadar iyi değil. Yaklaşık iki senedir çalıştırılmayan ve iskat edilmeyi bekleyen 40 binlikleri o kadar özlemişimki anlatamam. Videoyu izleyince onu anladım. Kornasının tadının bambaşka olduğunu tekrar hatırladım. Bu video beni çocukluğuma aldı götürdü. İyikide Sapanca' da bir sene okumuş ve iyikide trenle gidip gelmiş ve bu videoyu çekmişim. Gözlerim gecenin 03.21' inde dolu dolu.

Videoda 40binliğimizin TVS 2000 vagon çekmesi de ayrı bir güzellik. Revizyondan çıkan vagonları test yapıyor.

O gün bu lokomotifi kullanan, çekim esnasında düdüğüne basan makinist abimizin ellerinden öperim.

Tarih: 24 Nisan 2006 Pazartesi, 14:07:28



Hiç yorum yok: